WAY OUT WEST 13: DAG 3

Lördagen började med regn, men vi var ändå glada vi som gick och såg Phosphorecsent för det var himla bra!
 
 
Sedan gick vi hem och satt på balkongen! Efter ett tag drog några andra tillbaka till området för att se bland anant James Blake, men jag missade tyvärr detta, fick panikont i magen och var tvungen att vila så jag kunde vara med på kvällen (VILKET VAR SÅ SJUKT VÄRT DET!!!!) Istället snackade vi med min grannes brorsa med vänner och lyssnade på musik.
 
 
Sedan tog vi i alla fall bussen till hisingen, hela bussen sjöng Känn ingen sorg för mig Göteborg när vi åkte över Älvsborgsbron!
 
 
Vi ställde oss till kön till INGRID DISCO på GBG Film Studios! Mer pepp har man nog aldrig varit!
 
 
Ett hus på området.
 
 
INGRID är ett musik-kollektiv med bland annat Lykke Li, Miike Snow, Peter Björn & John, Marcus Krunegård osv. SÅ JÄVLA BRA VAR DET! Näst bäst på hela festivalen!
 
 
Sedan dansade vi utomhus i regnet till samba som om vi var i Rio, det var bland det bästa jag har gjort i hela mitt liv!
 
 
Även inne var det sjukt go stämmning, dans och DJ!
 
 
Halv fem typ vandrade vi genom Göteborg medan himlen ljusnade och sjöng på Håkan och fick säkert fem skrattattacker på en timma. Fint avslut på en helt fantastisk kväll och festival. Finner inga ord. Lyckan.
 

Kommentarer
Postat av: matilda

Du vet la om att Morgan var på den festen?

Svar: vA?! på ingrid?! hur vet du detta? VARFÖR missade jag honom?! :((
Wilda Lindhé

2013-08-14 @ 21:56:20
URL: http://www.downtownjudy.com
Postat av: Moa

Man kunde inte bett om ett bättre avslut på årets festival!! SÅÅÅ bra!

Svar: Perfekt :D
Wilda Lindhé

2013-08-15 @ 08:34:09
URL: http://moasimoneekman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0