WAY OUT WEST 13: DAG 2

Fredagen började med att jag klippte av Alice hår, lunchöl och lite Rodriguez.
 
 
Of Monsters and men!
 
 
HAIM
 
 
Local Natives! Så bra!
 
 
 
HÅKAN! BÄSTA HÅKAN! Det var så vackert att jag dog en smula inombords och fylldes istället med kärlek och lycka! Han spelade bara de bästa låtarna, öppnade med Jag har varit i alla städer med munspel och allting var bara helt fantastiskt såklart! ALLA var där och det var ett rejält drag.

 
Sedan gick vi hem igen innan The knife.
 
 
På vägen tillbaka gick vi ner mot slottskogen sjungandes, nej skrikandes på håkan-låtar. Så jävla gött.
 
 
The Knife!
 
 
Efter drog jag, Frida, Emma och Alex till Liseberg igen och såg Urban Cone! Det var sjukt bra!
 

Kommentarer
Postat av: linnea

snygga pics. snygga människor. som vanligt. ses snart igen hoppas jag!

Svar: Tack du själv snygga människa! klart vi gör! :)
Wilda Lindhé


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0