WAY OUT WEST 13: DAG 1

WAY OUT WEST 2013! Det hela började i min lägenhet på Fjällgatan (eller Fjållgatan som man också kan kalla det om man vill) nu hade blivit "Camp Fjolla"! Vi drog oss mot slottskogen i regnet och åt, trotts detta var vi sjukt pepp!
 
 
JUNIP! Fantastiskt fint!
 
 
 
 Daniel Adams-Ray var bra tills Petter helt plötsligt kom ut och gjorde hela konserten!
 
 
 
Alabama Shakes!!!
 
 
Howlin' Pelle från The Hives stod framför oss med Moneybrother bredvid sig. Försökte smygfota lite men skämdes så, det fick bli en bild på deras nackar.
 
 
JOHNOSSI! Så sjukt bra, ett jäkla drag!
 
 
Sedan lyssnade vi på Tame Impala och hängde runt.
 
 
Sedan gick vi hem en kortis och hängde innan Beach House!
 
 
Detta är nog den bästa bilden jag har tagit.
 
 
Vi drog till Lisebergs hamnområde och såg Kaah! Tusan i mig vad bra det var! Topp tre på hela wow! Och jisses vad vi dansade!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

så otroligt roliga, fina, underbara bilder!!!!!

2013-08-11 @ 23:07:56
Postat av: Moa

Hahahah bilden på Alex och Marcus blev precis så bra som jag hoppats! hihih!

Svar: hehehe ja :D
Wilda Lindhé

2013-08-12 @ 12:54:03
URL: http://moasimoneekman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0