Efter-festival-anda-instagrammin

Såhär dagarna efter festivalen är jag fortfarande på g! Jag trodde jag skulle bli sjuk men jag är mer på topp nu än vad jag har varit hela sommaren! Helt fantastiskt, har bara varit hes men till och med det har gått över nu.
 
I söndags kom Moa, Frida och Clara hem till mig, vi åt sushi och drack Moa-öl! En öl som bara finns i England (Vad vi vet) och den var jättegod! Moa är ett namn på en fågel som är utrotad pga deras ointresse av sexuell aktivitet. Så Moa presenterar sig nu som: "Moa - Like the bird and the beer!"

 
På kvällen gick sedan jag, Moa och Frida på Känn ingen sorg! Efterår promenerade jag hem genom staden på alla ställen som är med i filmen, tillsut hamnade jag på masthuggsberget för jag ville inte hem. Där satt jag och lyssnade på Håkan och kände mig så himla lycklig. Det är det bästa stället jag vet. Synd att det aldrig kan bli lika vackert på bild som det är i verkligheten.
 
Dagen efter möttes vi på Stigberstorget och drack öl på Hendriksbergsterassen där en regnbåge hälsade oss välkomna! Sedan mötte vi upp Erik och såg Hästpojken och Movits på kulturkalaset. Himla bra dag.
 
 
Och i onsdags åkte jag och Emmie till Alingsås, vi mötte upp Frida, Moa, Elin, och Alice och gick på vinden second hand och fikade sedan på Ekstedts. Också en finfin dag.
 
 
Och jag var en glad skit.
 
 
Nu väntar jag på kvällens sällskap! Ska ha en liten fest/häng i längeheten. Skönt att få fylla den med folk igen! Ses imon med bilder!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0