Hejsan mina fina

En liten uppdatering av mitt liv:
 
- Just nu är bloggandet lite segt eftersom det delvis inte händer så mycket här nu när så många har flyttat, dels är jag konstant trött och typ sånt så det är mest därför!
- Jag har under de senaste dagarna umgåts med Alex, Elin, Alice, Ida och Emma en del. Blandade samanhang och sådant med mycket trevliga stunder.
- Jag har haft tre olika skypesamtal, två från London och en från Hawaii.
- På tisdag åker jag, Alice och Ida till London en snabbis för att titta på rum vi ska hyra under oktober och kanske november, eller ah egentligen tills vi har fått en egen lägenhet! 
- Jag har nu skapat en ny kategori här i bloggen, "London" heter den, där kommer alla inlägg som handlar om flytten, ställen i London och annat fint som händer oss hamna. Så en liten uppdatering i  designen passar ju nu då. 
 
Så förlåt för tråkiga inlägg! Snart kommer det nog ett fint med lite bilder från London town. 
 
Tjo så länge!
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Himla fina bilder!

Svar: Tackar :D
Wilda Lindhé

2012-09-03 @ 17:46:16
URL: http://barfotajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0