Äpple, kanel & russin

Hejsan vänner! Förlåt för att det har varit så tomt här! Höjer ett finger till mig själv och säger aja baja. Jag har knåpat ihop en spellista för hösten som nu är kommen! Träden skiftar äntligen i färg och idag ska jag åkta på Bokmässan, så ja, häst! förlåt, HÖST! Så jag lade ihop gamla och nya favoriter till en fin höstlista, och nej, allting är inte ren höstmusik men jag kände att mot höstens slut kan man behöva rolig och glad musik som får en på bra humör. I alla fall behöver jag det. Och då funkar det inte riktigt med bara akustiska gitarrer, tyvärr. Så jag lade också in lite låtar som gör, i alla fall mig glad, och förhoppningsvis er glada också! Subscriba om ni har lust, annars, aja. Mycket känner ni nog igen. Här får ni lite bilder från förra hösten och sånt. Lite diabilder med. Jag sitter i en vagn. Over and out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0