Igår träffade vi Jamie Oliver, han är våran idol.

Vi hoppade av bussen som hade tagit oss ända till Chiswick. Jag var fullt medvetande om att Jamie skulle vara på sin restaurang den kvällen, men jag hade ställt in mig på att vi inte skulle dit. Mest för att dämpa nervositet osv. Resturangen låg precis vid busshållplatsen. Frida och Moa var redan där i vimlet. Vi såg honom och fyyyyyyyyy satan vad starstruck var rätt ord. Vi trängdes lite medan han fotograferades med andra. Sedan vände han sig mot oss, och gick mot mig. Någon typ av manager eller liknande sa åt honom att prata med andra först. Sedan vände han sig mot oss igen, såg mig i ögonen sa, "Hello darling, come here" och han tog mig i handen och jag följde efter så vi fick rum. Kände mig utvald. Som om han tänkte "Nu är det eran tur!" Jag sa "you are amazing, just amazing!" Han tackade och frågade vart vi kom ifrån, "Sweden" "oh it's a beautiful country!" "I know". En tjej lyckades ta en bild med min kamera, han signerade Frida och Moas böcker, vi dampade och dog.

Sant.

Jamie Oliver är för oss som matens rockstjärna. Sann idol. Att man skulle bli starstruck över en kock tror man ju inte precis. Men är man en supernörd så är man. Åh jag är så galet lycklig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Sååååå sjuuuuukt! Jag får pirr i hela mig varje gång jag ser bilden! GAH!!!!!

Svar: hihi jag med! :D
Wilda Lindhé

2012-11-07 @ 16:07:11
URL: http://moasimone.blogspot.com
Postat av: elno

Alltså vilken fin blogg! Och nu blev jag riktigt avis, Jamie Oliver är helt fantastisk ju!!
sv: haha gött!

Svar: Åh tack! Detsamma får jag säga :D hihi jaa han är ju det!
Wilda Lindhé

2012-11-08 @ 15:16:32
URL: http://elno.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0