Hittade en lista från en liten blogg, så jag fyllde i den. Igårkväll...

Favoritfärg? Mossgrönt och marinblått.
 
Vad gjorde du för 15 min sedan? Såg på sommarpratarna, vill nu gifta mig med Soran Ismail.
 
Rix FM eller P3? P3. Christer är ju typ det bästa någonsin.

Vad har du druckit idag? Vatten och två koppar kaffe. Och te förbövelen!
 

Har du förändrats mycket under det senaste året? Ja, ganska mycket om jag får säga det själv. Inte extremt men normalt?
 
Vad köpte du senast? Äpplen, nudlar, frysta grönsaker, bröd och ägg.

Vad är det för färg på din ytterdörr?  Den är turkos.

Charterresa eller tågluff? Tågluff så klart!

Vad är det för väder hos dig nu? Varmt för att vara november.
 
Din favoritfrukost? Julaftonsmorgon, tidigt, med julkör, bara massa ljus och allt möjligt gott till frukost, efter men har ätit lite godis såklart. Bästa, alltid.
 


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, men jag tror på förälskelse vid första ögonkastet. Men det är skillnad på förälskelse och kärlek.
 
Sover du tungt? Alltid olika.

Drömmer du mardrömmar? Typ lika mycket som alla andra?

Favoritklädsel? De kläderna äger jag inte ens. Fina klänningar är ju alltid finast. Men min kavaj står ju helt klart högst.

Favoritlåt just nu? Den här.

Vad ser du om du tittar till vänster? Ett tvättställ med svart tvätt som är torr men jag är för lat för att ta bort skiten.

Vad ska du göra imorgon? Det får vi se...
 
Höger el vänsterhänt? Höger.

Humör just nu? Ganska… "wääääh…" (med sned mun)

Kläder just nu? Svarta tiggts, randiga strumpor i glada färger, och min vargtröja. Har blivit standard "hemma" kläder.
 
Morgon eller nattmänniska? Är typ både och? Gillar att vara vaken tidigt lika mycket som jag lätt kan vara uppe halva natten och göra ingenting. Men är nog mest nattmänniska om jag måste välja.

Vad är viktigast för dig? Mina vänner och min familj och att jag lever ett liv jag kan känna mig stolt över.

Kött eller vegetariskt? Bara typ en blodig stek är ju såååå överskattat. Men jag skulle samtidigt aldrig kunna vara vegetarian på heltid, älskar kyckling, fisk, korv, kebab och hamburgare. OCH KÖTTBULLAR!
 


Stjärntecken? Vattuman.

Föredrar du ditt rum stökigt eller välstädat? Välstädat helst, eller lite blandat. Är det bara helt kaos så hatar jag det och stör mig på allt. Och är det för välstädat så blir det så stelt. Lite mittemellan är bäst.

Bästa konsertminnet? Alla Håkan konserterna, Broder Daniel och så klart många, många mer… Jättesvårt att välja en.

Kommentarer
Postat av: wilma

alltså du är så mysig och fin!

Svar: haha tack!
Wilda Lindhé

2012-11-16 @ 10:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0