Livet efter studenten

Hittills har mina dagar varit lugna. Jag har varit mycket hemma, träffat en del vänner, varit på Sticky en gång, spelat in en matlagningsvideo, varit på bio, ätit sushi, ätit rester... väldigt mycket rester. Jag har funderat över framtiden, det som sker just nu och sådant som har skett. Förut pratade vi nästan bara om balen och studenten. Nu pratar vi om allt spännande som väntar oss när hösten kommer. Om ungefär fyra månader flyttar jag till London. Jag hoppas att allt har ordnat sig till dess. Det blir slutet på en tid i mitt liv och början på nästa. Hej då barnet Pyttan. Hej Pyttan som ungvuxen. Fri som en fågel och fattig som en jävla kyrkråtta. Men fan va roligt jag ska ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0