Hej på er

Just ni är jag inte jättepeppad på att blogga. Jag är trött, mentalt och fysiskt, av många olika anledningar. En är den att jag jobbar nu heltid, konstiga tider på ett fysiskt krävande jobb. Men jag har ju i alla fall helgerna. Och det är tur! Denna helgen har varit mysig, men jag har inte orkat anstränga mig med kameran, dels för att jag inte har känt för det. Jag vill mest vara med mina vänner och bara vara. Men, jag kan berätta att jag har:
- Läst en himla massa.
- Sett på film med mamma efter lite kyckling i libabröd och äppeltzatziki.
- Hängt med vänner på balkonger och med go alkohol.
- Åkt in till Göteborg med Emma, suttit utanför café Kringlan och ätit en svingod macka, pratat, druckit kaffe och lyssnat på supergo Jazz som några najs killar spelade en bit ner på gatan.

Så det kanske nu de kommande veckorna inte blir så mycket bloggande för min del, men frukta inte. Det kommer vända igen. Augusti kommer bli fullproppad, härlig och förhoppningsvis en riktigt, riktigt bra månad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0