2012

Januari
 
Vi hängde mycket på Hendriksberg, fikade i stan, och jag fotade i hamnen med Alex.
 
Februari
 
Jag köpte nya skor, vi hängde ännu mer på Hendriksberg, Emma och Frida kidnappade mig till Operan och jag hade en liten födelsedagsfika på Husaren i Haga.
 
 
Mars
 
Vi såg Oscar uppträda, superduktig som gammal gubbe, åt första glassen på torget, såg Justice med Elin och vi firade Moa när hon fyllde 19.
 
 
April
 
Emma kom hem, Laxen hade fest, och vi drog till Göteborg i vanlig ordning.
 
 
Maj
 
Jag, Frida och Moa åkte till London, vi satt på min balkong en solig kväll, åt tacos, drack vin och tequila och såg på när Loreen van. Sedan var det cykelfest!
 
 
Juni
 
Bal, student, och vi drog till Fridas båt och hängde på västkusten lite. Och det var ju midsommar också ju!
 
 
Juli
 
Jobbade hela denna månad, men var på två fester. Emilia hade en, och sedan var vi en massa fina som astt halva natten på Claras balkong och pratade och drack.
 
 
Augusti
 
Världens bästa Way out west och världens bästa Värmland med finaste Moa.
 
 
September
 
Fick årets viktigaste bok signerad av författaren själv, blåbär växte för fullt i vår trädgård, Frida överraskade oss och vi hade frukost skype med Moa. Vi drog också en snabbis till London.
 
 
Oktober
 
Sade hej då till mina fina, fina vänner här hemma och flyttade till London med Alice. Fotade i Regents Park och vi hade finbesök i form av Emma, Amanda och Marcus.
 
 
November
 
Träffade Jamie Oliver, dog, fikade med Moa på Nordic bakery, åt på bästaste Byron och Filip och Isac kom på besök och vi drack öl på puben.
 
 
December
 
Chokladmässa, ett julpyntat London, och tillslut Julafton! Och ett fantastiskt kul Sticky besök också såklart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0