WAY OUT WEST [Dag 3]

Sista dagen! Trött som faen!
 
 
Moa var fin i ny klänning!
 
 
Vi mötte upp de andra i öltältet! Bra start tycker jag. Världens bästa Alice hade anslutit sig till gruppen.
 
 
Sen var det dags för älskade Ben Howard! ÅÅÅÅh tusan vad fint det var! 
 
 
Det regnade lappar från himlen då och då under festivalen. Jag ville så gärna ha en för att se vad det stod på dem. Fick ingen. Men senare under dagen kom Frida med en hel bunt som hon hade fått tag i. Jag fick dem, det var poesi som nu sitter på min vägg. Fint som tusan tycker jag.
 
 
Jag och Moa var gladast ever typ.
 
 
Efter mat och annat såg vi Laleh! Hon var mycket bättre än jag trodde! Hon kunde sluta spela mitt i en låt för att börja prata om något, hon var rolig, charmig och jättehärlig. Vilken personlighet hon är! Riktigt bra konsert också såklart! haha. Dog lite när hon spelade snö. Vi kom längre och längre fram under konserten också, vilket alltid är kul.
 
 
Sedan köpte Moa popcorn - alla åt. Såg lite The Royal Concept, gick till öltältet, och såg lite Miike Snow och dansade loss till Paddling Out.
 
 
Sedan taggade vi KRAFTWERK! Alla skulle ha 3D-glasögon på sig för att kunna se "showen" i bakgrunden typ till musiken. Riktigt kul att ha fått se KRAFTWERK asså. Det var riktigt coolt. Jag och Alice dansade loss som robotar.
 
 
Efter KRAFTWERK drog vi till Pustervik och senare Nefirtiti. Sen var det slut på denna fina omgången av Way out west. En till som kan ansluta sig till bra wow-år. Nu är det bara att vänta tills nästa.
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahahah förlåt för att jag är egocentrisk men fy va kul jag kan vara ibland! Bilden där jag typ skriker åt Elins hand är ju görkul! Plus den när jag ser på dig och typ... vänta... känner jag dig?
hihih

Tack för att du/ni övertalade mig att följa med på WOW!!!!

Svar: DU ÄR KUL! :D Jaaaaaaa helt klart värt allt tjat! Jag visste att du skulle älska det! :D Nu får vi börja peppa nästa år!
Wilda Lindhé

2012-08-15 @ 17:59:16
URL: http://moasimone.blogspot.com
Postat av: Malin Aurora

Åh jisses så fint!

Svar: Tack! :) vet inte om jag har sagt det men du har superfin blogg btw :)
Wilda Lindhé

2012-08-17 @ 22:49:25
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Hoffman

underbara dagar, underbara bilder. kärlek till dig, kärlek till wow!

Svar: OCH KÄRLEK TILL DIG!
Wilda Lindhé

2012-08-18 @ 14:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0