WAY OUT WEST [Dag 1]

I torsdags drog efterlängtade way out west i gång! Så här såg jag ut för den som är intresserad. På festival är man bekväm, inte katalog-bloggar-fashionista-snygg som metro påstår att man ska vara. Förresten så lämnade jag Systemkameran hemma det här året och fotade med kompaktkameran, det är därför bilderna är sämre, hehehehehe, måste komma med bortförklaring hej.
 
 
Moa var väldigt vacker i långkjol.
 
 
Jag och Alex peppar i solen. Seriöst.
 
 
Anna!
 
 
Deportees var det första bandet vi såg. Duktiga små Norrlänningar, en ganska skön mjukstart.
 
 
Efter Deportees satte vi oss och väntade på Florence + the machine! De var helt fantastiska tycker jag!
 
 
Sedan gick vi runt, åt mat och mandlar och inväntade The Black Keys...
 
 
Vi var sjukt pepp inför The Black Keys, vilket var ett av de band jag hade peppat för mest. Och banne mig de levde upp till mina förväntningar! Fasen vad bra de var. Vi stod en bit bak så det var tyvärr svårt att få bra bilder men lilla kompaktisen. Men dansade gjorde vi.
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Men oj! Det är ju ändå imponerande bra kvalite på bilderna! Fräck bild på han när han står i allt det svarta och bara är en blå prick typ!

Svar: hihihi :) Ja jag gillar den med! Tycker det är kul att vi kan säga han och veta vem som är han hahahahaha :D
Wilda Lindhé

2012-08-15 @ 17:37:14
URL: http://moasimone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0